Salı, Ocak 01, 2008

Neyse ki Yemek-Name var !

Yemek dergisi Yemek.Name'yi indirmek için tıklayın

Öncelikle hepinize mutlu bir yıl diliyorum! 2008 hepimize sağlık, mutluluk, başarı getirsin inşallah. Bizim yılbaşı gecemiz oldukça maceralıydı umarım 2008 daha sakin olur!!

Siz de Devletşah'ın sitesini özlediniz mi? Ben, "yeter artık, pes" diyorum! İsyan ediyorum!! İçimden şu filmlerde gördüğümüz gibi, pankartlarla servis sağlayıcı olan karın ağrısı şirketin önüne gidip protesto etmek istiyorum "Blogumuzu geeeri is-ti-yooo-ruz" şeklinde!

Neyse ki Yemek-Name var !

Bu ay yine çok güzel bir dergi hazırlamış Devletşah. Ana tema içecekler ama daha pek çok güzel tarif ve yazı sizleri bekliyor. Hele bir süpriz var ki, yine "pes!" diyecek, belki de benim gibi Harry Potter kitaplarından bir sahneyi hatırlayacaksınız.

İçeceklerin çocuklarla ilgili kısmında benim yazımı da bulabilirsiniz...Nefis meyve suları ve milkshake'ler...Bakalım beğenecek misiniz?

Hepinize iyi okumalar !

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Umarim beklemedigin kadar bereketli ve güzel bir yil gecirirsin.
Sevgiler

hayat dedi ki...

Ceylan'cığım, yeni yılınız kutlu olsun.
Sizlere sağlık sıhhat ve mutlulukla geçecek güzel bir yıl diliyorum.
Sevgiler...

semiramis dedi ki...

ceylaaaan,
daha okuyamadım yemeknameyi. Okucam yazıcam sana. Hoşgeldin bilgisayarının başına diyim dedim önce bir.
Ben bu arada bebeklerin beslenmesi ile ilgili bişeyler hazırlayıp koyayım dedim bloguma. Ama her işi fazla ciddiye alıp bir master tezi eksiksizliğinde yapmak gibi bir hastalığım olduğundan tamamlayamıyorum bir türlü. Koyduğum zaman en çok senin yorumunu merak edip bekliyor olacağım. Şimdiden söyliyim, ona göre.
dönerim yine.

DANIEL EFE'nin annesi Nagehan dedi ki...

Selam
Sanirim DISARIYA CIKMA BALKONun Turkce karsiligi CUMBA.
Henuz blogunuzun ilk mesajindayim ama Baku'den olmaniz cok ilgimiz cekti. Cunku bir gun ben de 1 yil Baku'de yasayacagim, ve 1 yil icerisinde TAR calmayi ogrenecegim, insallah. (1 yil= benim tarin iki sazina vurabilecegim minimum sure)